25 dagar kvar…

Time is running out! Fatta att det bara är 25 små dagar kvar. Det är typs ingenting. Verkar vara svårt som f-n att få dom där rutorna att synas. Anyways, siffror inom parentes är total minskning sedan starten för 10 veckor sedan. Here we go!

Vikt: 59.5 kg (-4.3 )

Arm: 27.0 cm (-1.0)

Midja: 68.0 cm (-5.0)

Buk: 84.5 cm (-6.5)

Äss: 95 cm (-5 cm)

Såhär ser magen ut idag!

Snälla söta magrutor, kom fram nu! Jag börjar bli otålig…Är det bara en lägre fettprocent som behövs?

Idag på gymmet var där så mycket folk så jag fick nästan inte plats 🙂 Massvis med nya ansikten. Många nyårslöften antar jag.Det är bra, bara de håller sitt löfte.

Min egen träning gick även denna gång över förväntan. Vad är det som händer? Tog 140 kg i benpress som om det vore ingenting!!! Och det var efter jag gjort gående utfall med kettlebells!!! Jättestarka ben! Inte så starka biceps. Got to öva upp the muskelstyrka i armarna.

And off I go. Ses imorron hoppas jag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 reaktioner till “25 dagar kvar…

  1. Men det börjar ju se jättebra ut! Vad tränar du för magövningar? Har du gjort nån bodpod-mätning så du vet vad du ligger på för fettprocent?
    Kör hårt nu sista veckorna! 🙂

    1. Hej Beate! Det börjar ordna till sig, magen är i alla fall platt och fast 🙂 Har faktiskt inte kört mycket magövningar alls. Styrketränar 3 ggr/ vecka, och vid varje pass har jag 2 magövningar. Har alternerat mellan ”fällkniv”/ sidoplanka, ”fällkniv”/benpendlingar typs (man ligger på rygg på marken och sprattlar med benen, ha ha ha ) Sen har jag även kört 1-2 cardio pass/ vecka. Har inte gjort någon mätning, vare sig bodpod eller kaliper. Hittar helt enkelt ingen som utför dom! Får leta vidare för det hade varit intressant att veta hur man ligger till vid målgången…

  2. Plankan är bra för hållningen och att ”hålla in” det inifrån men kör lite tunga magövningar i nån crunch-maskin istället för bensprattel. Läste på nån blogg nyligen, kommer inte ihåg var, en intervju med nån fitness-tjej som bestämt sa att man måste träna magen tungt för att få fram magrutor (jag har inte själv några för tillfället men jobbar på det..). 🙂

    1. Du har helt rätt! Här går jag och tränar resten av kroppen tungt för att få synliga muskler, men magen tränar jag inte tungt…Hur har jag tänkt där??? Klart som fan att jag måste gör det! Tack för tipset!!!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *